اطلاع رسانی
1396/9/14 سه‌شنبه
مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور دانشگاهیان پیام نور استان فارس

.

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور دانشگاهیان پیام نور استان فارس و سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه شیراز برگزار شد. در این مراسم که با حضور استاندار فارس،روسای دانشگاه های استان فارس و مسئولین شهرستان و شهر شیراز برگزار شده بود تعدادی از دانشجویان به نیابت از سایر دانشجویان دانشگاه های استان به قرائت خواسته ها و بیانیه های خود در این روز پرداختند.
نسرین میری یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور نیزدراین مراسم به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس سخن گفت.
وی اظهار داشت: خانواده بزرگ یک میلیونی دانشگاه پیام نور شامل دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور حضور فعالی در انتخابات داشتند و حمایت حداکثری خود را از دولت تدبیرو امید به نمایش گذاشتند.
خوشحالیم که امروز با حضور دولت اعتدال، فضای امنیتی دیگر در دانشگاه ها کمرنگ شده است. از این فضای آرام دانشگاه ها می توان برای ایجاد ساختار مناسب جهت ارتباط موثرعلم وصنعت بهره برد تا توسعه اشتغالزایی در جامعه بیش از گذشته برای فارغ التحصیلان فراهم گردد.
ما از دولت خدمتگزار می خواهیم تا نگاه عادلانه تری به دانشگاه پیام نور چه در بحث تخصیص اعتبارات و چه در بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور که مدرک آن علاوه بر داخل کشور،دارای ارزش استخدامی وادامه تحصیل در خارج از کشور است ،داشته باشد.
انتظار داریم اعتبارات وام دانشجویی این دانشگاه افزایش یافته ،ازایده ها و طرح های کارآفرینی دانشجویان حمایت ویژه شده وبسترلازم برای اشتغال فارغ التحصیلان که دغدغه همه دانشگاه ها است بیش از گذشته فراهم گردد.
افزایش رشته های کارشناسی ارشد و دکتری خواسته مهم دیگر دانشگاه پیام نور از دولت است






 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر