اطلاع رسانی
1396/9/8 چهارشنبه
جشن دانش آموختگی 400 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد

.


جشن دانش آموختگی 400 فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور شیراز با حضور رییس ، معاونین ، اساتید، کارکنان و جمعی از خانواده فارغ التحصیلان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.
رییس دانشگاه پیام نور شیراز:
در سایه ارتباط علم با صنعت توسعه مراکز علمی و دانشگاهی محقق خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، در این آیین قاسم فروزانی رییس دانشگاه با تبریک هفته بسیج، هفته وحدت و همچنین هفته پژوهش گفت: در جهان امروز پیشرفت و توسعه کشورها بر مبنای علم ، دانش و پژوهش استوار است و تاکنون کشوری بدون تکیه بر توسعه علم و پژوهش به پیشرفت واقعی دست پیدا نکرده است.
وی به نقش موثر علم ، پژوهش و فناوری به عنوان یک مسأله حیاتی در پیشرفت و استقلال کشور اشاره کرد و افزود: باید حمایت‌های همه جانبه برای ارتقاء شاخص‌های علمی و فناوری قرار گرفته شود و دانشگاه ظرفیت های لازم را در این خصوص بوجود آورد.
فروزانی با بیان موفقیت‌های اخیر کشورمان در زمینه های مختلف از جمله هسته‌ای، سلول‌های بنیادی ، پزشکی و طراحی و ساخت انواع موشک و هواپیما ...گفت:این موفقیتها بدون شک نتیجه تحقیقات نیروهای متخصص و بکارگیری بحث پژوهش و فناوری و ارتباط با صنعت است.
رییس دانشگاه پیام نور شیراز اضافه کرد: در سایه چنین ارتباطی یعنی علم ، فناوری و ارتباط با صنعت و کارآفرینی ، توسعه علمی در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و توسعه فناوری در صنایع بطور همزمان اتفاق می‌افتد و این مساله باعث شکوه و بالندگی و توسعه کشور خواهد شد .
قاسم افزود: اگر چه امروز تلاش و فعالیت های شما دانشجویان و اساتید به ثمر نشسته و موفق به اخذ مدرک کارشناسی شده اید اما باید بدانید فارغ التحصیلی پایان راه نیست ، بلکه آغاز راهی برای کسب مدارج علمی بالاتر به حساب می آید.
حجت الاسلام والمسلمین حافظ ثابت مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: علم عامل اقتدار است، علم عامل شکوه و عظمت است و کسانی که به دنبال علم و علم اندوزی می روند از اقتدار و شکوه برخوردارند .
وی افزود:امیدوارم بتوانیم با مطالعه ، تحقیق و پژوهش به حرکت علمی کشور ادامه دهیم و با قدم های بلند و با اراده برای آینده کشور عزیزمان منشا خیر و برکت و برای جامعه منشا خدمات ارزشمند باشیم.
اجرای گروه موسیقی ، اجرای تک خوانی ، اجرای موسیقی و طنز ، برگزاری مسابقه ، اجرای چندین کلیپ ، عکس یادگاری ، پذیرایی و همچنین مراسم قرعه کشی و اهداء جوایز از دیگر بخشهای جشن فارغ التحصیلان ورودی 96 دانشگاه پیام نور شیراز بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر